TICNOVA obre a Reus una botiga BEEPBOX per consolidar el nou projecte

  • Setembre 2018

Es tracta del segon punt de venda d'aquesta nova iniciativa de TICNOVA que suposa una renovació total, tant del local com del model de negoci existent.

BEEPBOX Reus reemplaça la botiga BEEP de l'Avinguda Onze de Setembre.

BEEPBOX és l'aposta de TICNOVA -el grup amb la major xarxa de punts de venda de proximitat d'informàtica a Espanya- per afrontar els nous reptes i realitats del retail informàtic de proximitat. La nova marca, que sorgeix de la fusió de les cadenes BEEP i PCBOX, pretén ser un nou player al sector tecnològic, amb un nou model comercial i botigues totalment renovades.

A finals d'agost es va inaugurar BEEPBOX Reus, substituint la clàssica botiga BEEP de l'avinguda Onze de Setembre. El local de 150 m2, té més de 90 m2 d'exposició i 30 m2 de Servei d'Assistència Tècnica (SAT) i magatzem, compta amb una àmplia exposició de producte i s'ha reformat completament.

A finals de 2017 TICNOVA va presentar, a nivell intern, la intenció d'unificar les cadenes BEEP i PCBOX en un nou model de negoci. Després de diversos mesos d'anàlisi i treball, el projecte va veure la llum al març. Així, a Barcelona, ​​TICNOVA va obrir la primera botiga BEEPBOX (Casanova, 47) amb la qual es va donar el tret de sortida a la nova marca. Aquesta respon a les necessitats del format comercial i les exigències dels consumidors, a més dels constants canvis del sector tecnològic.

El nou model de negoci

Després de mesos d'estudi i investigació, TICNOVA ha desenvolupat unes línies d'actuació bàsiques sobre els futurs locals comercials de la marca. El nou model de botiga inclou espais diàfans que ofereixen una visió més àmplia i ordenada del que s'ofereix a la botiga.

Un altre dels aspectes més cridaners és el Servei d'Assistència Tècnica (SAT) vist. A BEEPBOX és possible veure la tasca dels tècnics, encarregats d'analitzar i reparar els equips que arriben a la botiga, mitjançant un gran vidre que permet veure el taller. La marca vol materialitzar així la transparència que la caracteritza, a més d'oferir una visió més nítida de les feines que a les seves botigues es realitzen amb un espai 100% visible per a qualsevol que visiti el punt de venda.

Productes per mirar, tocar i provar…

La filosofia BEEPBOX ha revolucionat les botigues de la cadena ja que proposa un espai en el qual poder tocar i provar els productes que el consumidor vol. La presentació out of the box (fora de la caixa) permet que qualsevol pugui testejar aquells equips tecnològics en els quals està interessat; des de smartphones i tablets, passant per teclats i ratolins, fins portàtils, equips gaming o sistemes d'impressió...

A més, els nous locals tenen espais per al show rooming i la prova en directe de diverses famílies de productes. Així, per exemple, es poden testejar ordinadors gaming totalment equipats o diferents sistemes de so com auriculars o barres de so.

Educació i Empresa, dos mercats per seguir creixent

BEEPBOX aposta per dues unitats estratègiques de negoci per seguir creixent. La cadena líder en informàtica i electrònica de consum no rebutja els ambiciosos projectes de centres educatius i PIMES, així que dedica part dels seus esforços -i exposició de productes- a dirigir-se a aquells col·legis, instituts i empresaris que necessitin qualsevol tipus de solució informàtica per al seu negoci: TPV, equips d'impressió, videovigilància, ofimàtica, aules digitals, xarxes...

Atenció més personalitzada, humana i propera

Si hi ha alguna cosa que caracteritzi la botiga BEEPBOX de Reus és el seu tracte proper. Mitjançant diferents missatges per tot l'establiment es planteja una comunicació visual més humana, tot i tractar-se d'una botiga de tecnologia. BEEPBOX vol ser el lloc en el qual els usuaris (siguin del nivell que siguin) escoltaran l'opinió i l'assessorament d'un expert.